hoe zet ik apps op mijn samsung galaxy mini

ik probeer apps te zetten op mijn gsm (samsung galaxy mini) maar hoe doe je dat is dat in de samsung apps store of waar help me AUB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb ook deze telefoon :D Een handig ding trouwens..

Om even antwoord te geven: dat doe je in de samsung market. Als je je vinger op het scherm houdt op de startpagina (dat krijg je als je je telefoon op toetsblokkering zet en daarna aanzet), dan verschijnt er een popup met "toevoegen aan startpagina" en dan tik je widgets aan, dan scrol je door tot "Market", deze alleen aantikken, vervolgens verschijnt hij (groot en groen) op je startpagina en als je dan deze app aantikt op de letters market (niet eronder, dan tik je aan waar er reclame voor gemaakt wordt), kom je in het hoofdscherm. Daarna kan kiezen voor spelletjes en toepassingen. Bij beide kan je vervolgens kiezen voor populairste betaalde of idem gratis.

Je kan dan een app uitzoeken, bijvoorbeeld bij de gratis apps, als je er een uit hebt gezocht tik je boven in op "gratis (onder installleren" daarna accepteer je de machtigingen. Je hoeft niks te doen, hij staat vanzelf op de goede plaats..

Toegevoegd na 2 minuten:
de startpagina is de pagina waar je apps kan zetten en widgets ;). Vergeet deze zin, die klopt niet -->> (dat krijg je als je je telefoon op toetsblokkering zet en daarna aanzet), want als je iets opent, bijvoorbeeld een spel en je zet m op toetsblokkering, open je hem bij ht spel en niet bij de startpagina.. of wat je ook hebt geopend...