Welke 4 akkoorden moet ik spelen als ik de ''4 Chord Song'' van The Alexis Of Awesome na wil spelen?

Voor school moet ik een muziekstuk componeren, nou wil ik graag het akkoordenschema gebruiken die ook in de ''4 Chord Song'' zit.
Op internet staat iets over: I - V - vi - IV.
Ik ben alleen niet bepaald een held in muziek, heeft iemand verdere uitleg?
Ik ben een beetje bekend met Majeur en Mineur toonladders maar absoluut niet goed in muziek!
Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

zoals ik het hoor

E B C A
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De akkoorden zijn E, B, Cis mineur en A.
Amadea