Hoe word ik bekent met mijn talent?

Ik ben 16 en ik kan goed zingen. Ik ben een krak op de piano, op de drum en op de gitaar. Ook het doorzettingsvermogen is er. Ik ben enorm muziekaal en heb een speciale gave. Maar ik wil er iets mee doen! Hoe geraak ik bekent? Hoe is justin bieber geworden zoals hij nu is? Hoe geraak je aan de top? Kan iemand me helpen? Danku, groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bent u vlaams?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geraak?:p krak op de piano haha, klinkt leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk uit naar je filmpje als je zo'n crack bent!
Kimath
12 jaar geleden
ik weet niet of je jezelf zou moeten vergelijken met Justin Bieber, maakt niet zo'n goede indruk :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon naar z'n platen maatschappij gaan en 5 minuutjes aandacht vragen van de baas . ( zeker als je jong bent kan het goed uitpakkrn)

Antwoorden (5)

doe mee aan een talentenjacht, er zijn genoeg programma's op TV waar talenten echt een kans krijgen.
12 jaar geleden
Justin bieber maakte filmpjes op YouTube en werdt daarmee bekend waarna hij bij een platenmaatschappij ging etc. Je kan ook meedoen aan een talentenjacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar het conservatorium, als je daar ontdekt wordt, kun je wss gecontracteerd worden door een platenmaatschappij, en beroemd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 manieren

Manier 1. Koop wat studiotijd en neem een track op in de studio en stuur die sample naar meerdere platenmaatschappijen (bijv. Topnotch voor hiphop)

Manier 2. Als je echt zo getalenteerd bent als je zegt zal je snel ontdekt worden op het internet, dus maak maar een youtube accaunt aan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.Popstars
2. Xfactor
3. The voice of holland.
4. Holland got tatent. (ik weet niet of ik het goed heb gespeld)
5. Youtube
6. Probeer bekende Artiesten te ontmoeten die hebben vast nog wel wat tips.
7. Laat je talent zien aan je vrienden of vrindinnen.
8. Zing ook in het OV (openbaar vervoer)
9. Geef het nooit op. ook al zecht iedereen dat je slecht bent.
10. Treedt op bij feesten.
11. Google even op: maak van je hobby een baan.

Toegevoegd na 4 minuten:
12. Bel een radio station en vraag of je er mag zingen.