Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik iemand vinden die ons in de tuin wil 'trouwen'?

Wij gaan in juni gratis trouwen. de zaterdag die daarop volgt geven we in de tuin een feest. Om het toch een beetje trouwidee te geven zoeken we iemand die ons wil 'trouwen'
Ik heb al op marktplaats gezocht. Kreeg een hele leuke reactie van een meneer die dat wel wilde doen, hij was geen ambtenaar oid maar meer iemand die stukjes opvoerde ofzo, gasten entertainde.
Helaas, na een goed begin, is het uiteindelijk niets geworden omdat de meneer niets meer van zich liet horen.

Mijn vraag is dus: Waar kan ik een entertainer vinden die zoiets wil doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kijk eens op de site van Reinier Sijpkens. Dat is een entertainer die o.a. met zijn muziekboot en muziektent al jaren mensen blij maakt. Ook bruidsparen :)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En alvast gefeliciteerd! :)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Neem kontakt op met een 'verlichte' pastoor of dominee, uit de buurt, welke 'met Gods zegen' (baad t niet, dan schaad t niet) jullie beiden in de 'echt' verbind. Een leuke speech, preek is aan hun toevertrouwd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding