Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Fan adres van The Maine?

Ik heb een brief geschreven naar The Maine en ik zou hem graag ook posten, alleen kan ik nergens een adres vinden. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
543

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met zo'n naam is dat inderdaad moeilijk te vinden! Een e-mailadres is er niet, maar ze hebben een online postformulier. Zie http://www.wearethemaine.net/contact
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er zo vreemd aan die naam?
Ja, maar daar heb je geen adres. Het is een handgeschreven brief, die ik op de post wil doen.
Amadea
13 jaar geleden
De naam is niet vreemd, maar omdat het woord Maine vele betekenissen heeft is de bandnaam moeilijk op te zoeken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gewoon The Maine intypt in Google vind je ze toch? Anders zet je er gewoon band na en dan bind je ze. Maar goed, ik heb dus een mailtje gestuurd via hun site, maar toen ik een bevestiging kreeg bleek het dus een sitefeedback of zoiets te zijn en sta ik dus nog steeds nergens. De kans dat ze dat zullen lezen is klein. Weet je toevallig of ze een Tumblr hebben met de hele band samen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gewoon The Maine intypt in Google vind je ze toch? Anders zet je er gewoon band na en dan bind je ze. Maar goed, ik heb dus een mailtje gestuurd via hun site, maar toen ik een bevestiging kreeg bleek het dus een sitefeedback of zoiets te zijn en sta ik dus nog steeds nergens. De kans dat ze dat zullen lezen is klein. Weet je toevallig of ze een Tumblr hebben met de heleband samen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding