Erven de kinderen van Michael Jackson nog wel?

Als het klopt dat Michael Jackson niet de echte vader van zijn kinderen is, erven die kids dan nog wel van hem?

Toegevoegd na 7 minuten:
Oke, Gesteld dat hij geen testament zou hebben

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

In Nederland is het in elk geval zo dat hij de wettelijke vader zou zijn ook al is hij niet de biologische. Niemand kan hem ontnemen de wettelijke vader te zijn mits hij goed voor zijn kinderen zorgt.

Nu hij overleden is zullen zijn kinderen dus gewoon erven.
Al weet ik niet hoe het erfrecht in Amerika in elkaar zit. In nederland kun je je kinderen niet onterven, maar in Amerika volgens mij wel. Een testament is dus belangrijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat heeft Michael in zijn testament vast gezet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het niet in zijn testament zou staan, zou het een groot juridisch drama worden en ik denk dat de diverse advokaten dan het meeste geld in hun zakken zouden steken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondanks dat hij geen cent meer had en vele schulden, zullen zijn (surogaat) kinderen wel heel wat poen binnenhalen. Dus was er uiteindelijk ook genoeg geld om een gedeelte van zijn schulden te betalen.
Voor de zoveelste keer weer een voorbeeld van de omgedraaide wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Het blijkt dat als je alle baten en schulden bij elkaar optelt, hij is overleden met een netto vermogen van plus 100 miljoen dollar. Dat bedrag gaat nog enorm groeien met de rechten op zijn eigen songs en Sony Music.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet dat er netto wat overblijft. Net zo goed als dat zijn schulden nooit afbetaald zullen worden.
Zijn kinderen zullen echt niet om komen van de honger, maar als eerste vind ik dat iedere vorm van schuld die hij achter zich heeft gelaten, als eerst moet worden afbetaald.
Oh god, wordt er nu al geluld dat zijn kinderen niet van hem zijn ?? Is-ie al fatsoenlijk begraven ? Of leeft-ie stiekum nog ?

In elk geval, of het nu zijn kinderen zijn of niet - geen idee waar dat gerucht nu weer vandaan komt - hij heeft ze naar alle waarschijnlijkheid erként als zijn kinderen, en daarmee zijn ze zijn wettelijke kinderen en dus zijn erfgenamen. En iemand met een dergelijk (fluctuerend) vermogen zal ongetwijfeld iets van een testament hebben, en zoniet, dan gaan gewoon de wettelijke bepalingen op. In beide gevallen erven de kinderen. Vermogen of schulden. Genen of geen genen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Micheal Jackson heeft een fonds voor zijn kinderen opgericht met daarin de rechten van circa 100 nog niet uitgebrachten nummers van hem, die volgens kenners minimaal 70 miljoen op moeten brengen. Dus hij laat zijn kinderen zowiezo verzorgd achter.
Dit heb ik uit zo'n roddelblad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is wettelijk gezien wel hun vader, los van wat biologisch het geval is, en dan hebben ze dus rechten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt die twee hoogblonde kinderen die vanavond bij dat memorial gedoe stonden te huilen?
Nee, dat zijn overduidelijk niet zijn biologische kinderen, dat is onmogelijk. (en ik ben al 20 jaar getrouwd met een neger dus ik heb zo langzamerhand heel wat varianten gezien).
Dus hij zal ze wel cadeau gekregen hebben van een fan ofzo.
Anywho, als het officieel aangenomen kinderen zijn, zullen ze wel erven toch?
En dat erfgeld gaat de komende jaren lekker oplopen, er wordt elke seconde wel ergens in de wereld iets van hem verkocht, dus dat tikt aan.

Toegevoegd na 21 uur:
Sorry dat ik zo cynisch overkom...
Ik kan nooit zo goed tegen dit soort vragen over wildvreemde mensen aan de andere kant van de wereld...
Dan moet ik domweg niet reageren op de vraag, jullie hebben gelijk. Maarja, dat is dan toch mijn manier van (af)reageren...zucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gesteld dat hij geen testament zou hebben, zijn de kinderen de erven. Wel testament, hebben ze recht op een legitieme portie. Zal in Amerika wel niet zoveel anders zijn.