Welke Boxen moet ik gebruiken grote of kleinere ?? het is voor een tuinfeest van ongeveer 30 bij 20

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik neem me mixtafel mee dus ik denk toch hard en soms praten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het gaat bij boxen niet zo zeer over de grote maar eerder de aantal watt.

Nu is de versterker natuurlijk de eerst bepalende factor, hoeveel kan deze continue leveren en wat wil je. Keiharde muziek of nog wel kunnen praten, etc. etc.