Waar kan ik film deuntjes downloaden?

Ik bedoel zoals james bond, een zielig muziekje, of heel spanning opbouwend.
Ik moet een trailer in elkaar zetten dus vandaar!
Ik hoop dat iemand iets weet!

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb al op piratebay gezocht, maar ik kon niks vinden, of ik weet ook niet een goede benaming ervoor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Zoek op torrentsite of Spotify
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.stonewashed.net/sfx.html
ik hoop dat deze site helpt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze ook op YouTube opzoeken en dan zo'n converter downloaden.
13 jaar geleden
Als je zoekt naar "soundtracks" of movie soundtracks kun je er genoeg vinden op the piratebay.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zulke 'deuntjes' worden meestal ook gewoon gespeeld door orkesten..misschien moet je kijken op YouTube en dan gewoon naar muziekstukken zoeken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al eens op de volgende manier gegoogled ? Index: short mp3 of iets dergelijks...kortom altijd beginnen met het woord : INDEX en dan zelf iets er bij verzinnen. Verder geen idee of je zin hebt,om veel te "cutten " in muziektracks ,anders zou ik - in jouw geval lekker veel gebruikmaken van dé meest ondergewaardeerde DJ momenteel Paul van Dyk:..Heerlijke mixes en altijd fijn om te beluisteren zowel opzwepende nummers als iets minder vrolijke tracks. De volgende is zo'n goeie om uit te knippen..

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 minuten:
Onthoud ,dat er vrijwel altijd "rechten "op muziek bestaan. Mocht je het niet weten: Op alles,wat langer dan 75 jaar geleden is uitgebracht staan GEEN rechten meer ..dus oude meesters als Bach,Strawinsky etc...