omzetten van dvd (computer) naar dvd (tv), hoe doe je dat?? (zie uitleg)

Ik heb een prive dvd (nee gewoon filmpjes van de kids toen ze klein waren) , die heeft mijn neef een tijd geleden overgezet van videoband naar dvd, alleen kan ik hem alleen maar op de computer bekijken, en niet op de dvd speler van de tv, met welk programma kan ik die omzetten en opnieuw branden op een dvd??? maar wel zodanig dat alle menu's en hoofdstukken hetzelfde blijven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je spreekt van menu's op de DVD van je neef. Dus het is al opgeslagen in DVD formaat. (Weet je zeker dat het geen (S)VCD is? CDROM ipv DVD?)

Dan lijkt het erop alsof je speler gewoon de gebrande DVD niet pakt. Misschien is het nog een type dat alleen DVD+R of alleen DVD-R speelt, maar niet het andere type. In dat laatste geval kun je gewoon een kopie maken met (inderdaad) Nero, of CDBurnerXP, of DVDDecrypter of tja.. er zijn zoveel progjes... De kopie maak je dan op het andere type; bijv van DVD+R naar DVD-R of omgekeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met nero kan je DVD's branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, maar dat was de vraag niet, ik wil hem weer aan het werken krijgen in de dvdspeler van mijn tv, en dat wil hij niet
Heb je een playstation? Deze pakt m waarschijnlijk wel. Home cinemaset's pakken vaak geen kopie / gebrande dvd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor melding krijg je op de tv?
Misschien kan t zijn dat je dvd speler het dvd type (+/-) niet kan lezen.
In dat geval.
Download DVD Schrink.
Laadt de dvd en rip de dvd naar de computer.
Brandt de film daarna met Nero.