Als ik mijn ipod nano (de 2e versie) helemaal oplaad en de computer de hele tijd aan laat, is hij toch binnen een uur weer leeg.. hoe kan dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mogelijk heb je de iPod zo vaak opgeladen dat de accu "dood" is. Helaas doet mijn iPod nano het ook niet wegens een dode accu. Apple geeft hier geen garantie op. Het kan ook aan je computer liggen. Probeer je iPod eens op te laden via het lichtnet. Mocht dat allemaal niet werken kan je er altijd mee terug naar de winkel gaan. Jij bent tenslotte de consument en je hebt er voor betaald. Althans dat neem ik aan ;)

Misschien is de accu op, of de kabel waarmee je hem oplaadt. Als je nog garantie hebt (meestal 1 of 2 jaar) kan je met het garantiebewijs (meestal de bon) terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Het kan wel zo zijn dat losse onderdelen (zoals een accu en kabel) niet onder de garantie vallen. In dat geval zit er niks anders op dan sparen voor een nieuwe, een losse accu of kabel kopen of wachten tot je weer jarig bent/het sinterklaas of kerst is en hem vragen!

Vaak komt het ook omdat je de iPod bijv. 2 dagen lang in de oplader hebt gehouden, dan gebeurd dit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100