Hij wilde kinderen entertainen en vermaken, toen hij in 1955 met zijn dochter een dagje uitging...en ze een ritje maakte in een attractie die alleen voor kinderen bedoeld was, bedacht Walt dat het veel leuker was als er attracties waren voor kinderen met hun ouders. Zo is het plan ontstaan....het eerste familiepark voor jong en oud! Dit is de basis van het idee!

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik denk dat ie zich toen echt nog niet had bedacht dat ie er wel eens miljonair door zou kunnen worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

wat een simpele vraag , Geld :P