Wat maakt een Disneyland zo populair ?

Ik doe een project over Disney en ik wil weten wat de parken zo populair maakt.. hopelijk weten jullie het!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Je spreekt dan van een concept.
Bedacht door Walt Disney, wat herkend word door jong en oud.
Door de truc toe te passen, om de magie van de film tot leven te brengen in een pretpark, spreekt veel mensen aan.
Het kunnen aanraken van Donald Duck of Mickey Mouse spreekt tot de verbeelding.
Gooi daar dus een schep amusement bij, gericht op de doelgroep die dat aanspreekt, jong en oud dus, en je hebt dus een succesvolle formule.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voorbeelden die deze formule ook gebruiken:
Studio 100
Warner brothers movie World
Asterix en Obelix park.

Noem maar op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kinderen kijken naar kindertelevisie waarin goofy en mickey mousr in spelen enzo die kinderen vinden dat zo geweldig dat ze er veel naar kunnen kijken als papa en mama dat door hebben denken ze wow in disney kan mijn kind ze in het echt ontmoeten ... Dit zou mij beredenering zijn