Wat steekt de Swedisch Chef hier in zijn kookpot?

Wat steekt de Swedisch Chef in het volgend filmpje in zijn kookpot?

http://www.youtube.com/watch?v=Ln07mhUTXCY

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Rauwe verse worstjes zo te zien, maar hij zegt tegen miss Piggy dat hij er 'doggies' (= hondjes) in gedaan heeft. En dat terwijl ze net op zoek is naar Frou Frou, haar hondje. Daarom wordt ze zo boos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hot dogs (worstjes).
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk vlees zit er in die worstjes?
Hij doet worstjes in de pan om hotdogs te maken, en later steekt hij z'n hand er nogmaals in om er één worst weer uit te halen voor miss Piggy. Meer valt er niet van te maken....
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom is miss Piggy zo kwaad?
Amadea
13 jaar geleden
In het begin hoor je hem zeggen "pork, pork, pork". Dat is het Engelse woord voor varkensvlees of spek. Aangezien miss Piggy een varken is, denkt zij wellicht dat er een familielid van haar in de pan zit.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FrouFrou, Miss Piggy's hondje is weg... De kok maakt hot DOGS... En geeft er één aan Miss Piggy. Trek de conclusie.
Worstjes. Verreweg de meeste worst wordt van varkensvlees gemaakt hetgeen de opwinding van miss Piggy kan verklaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoor ik het goed in het filmpje,dat ze vraagt waar Frou frou is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's dan wel echt een hot dog...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als Froufrou de hond van miss Piggy is, was, dan zie ik het duister in en moet 'hot dog' inderdaad nogal letterlijk worden genomen...