Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Dynacord tafel is kapot en de zaak zegt dat ik naar het bedrijf Dynacord moet gaan en het bedrijf zegt hetzelfde andersom!

Mijn Dynacord tafel die ik 2 maanden geleden maar beide verwoordelijke partijen verwijzen me door naar elkaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

De winkel, waar u de tafel heeft gekocht, dient het probleem op te lossen. U bent immers een overeenkomst aangegaan met de winkel en niet met de fabrikant.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal juist! Overeenkomst is gesloten met de leverancier! Deze moet dan ook alle verantwoordelijkheid nemen m.b.t. reparatie en alles wat binnen de garantie valt. Wettelijk vastgesteld dat de leverancier voor particuliere consumenten een garantie periode hanteerd van 2 jaar en voor bedrijven 1 jaar.
Hier mag niet van worden afgeweken, ook niet als dat anders in hun beleid staat!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing