Op welke websites kan ik live dieren in de natuur volgen?

De Vogelbescherming heeft camera's opgehangen bij nesten van vogels, die je via een website live kan bekijken.
Zijn er ook websites die zoiets doen met andere dieren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

dieren bij afrikaanse drinkplaatsen, erg leuk en spannend!
http://www.africam.com/wildlife/index.php
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was ook de eerste in mijn gedachte.
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk inderdaad +1
Rieneke1
13 jaar geleden
bedankt, maar ben je niet vergeten te plussen fynnya? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, inderdaad. Soms reageert ie er niet op als ik ergens plus of min, nu blijkbaar ook. Nu heeft ie m wel.
Op deze site staat een hele lijst met webcams voor verschillende diersoorten over de hele wereld.

http://www.dierennieuws.nl/tv/info20a.htm

(maar ik hou het voornamelijk bij http://www.beleefdelente.nl van de vogelbescherming)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die beleefdelente is erg leuk. Sommige nesten zijn leeg, de oehoe heb ik alleen maar zien slapen, maar de ooievaars zitten vaak te klepperen en ik heb ze net zelfs 2 keer zien paren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Oehoe is nu officieel niet meer aan het slapen, maar aan het broeden, ze heeft een ei gelegd.
Op www.beleefdelente.nl kun je live een broedende uil volgen, :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is dat antwoord al gegeven