Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een site waar je aan de hand van een omschrijving anderen kunt vragen wat een bepaalde plaat/song is?

Dus dat je een nummer omschrijft waarvan je titel en/of uitvoerenden niet weet en dat anderen dan kunnen zeggen wat voor plaat het is...

Kimath
14 jaar geleden
Dat kan op deze site ook hoor :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als je er minimaal 10 seconden van kunt zingen, hummen, neuriën, dan kun je het hier proberen: http://www.midomi.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hiphophater
14 jaar geleden
Die site kende ik nog niet!

Andere antwoorden (3)

Als je enkele zinnen van de tekst weet, dan kun je die in Google tikken, grote kans dat je hem dan al vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hiphophater
14 jaar geleden
er zit geen tekst in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan ben ik heel benieuwd hoe je de plaat wilt omschrijven in woorden.
Dat gebeurt hier heel vaak... give it a shot... meestal heb je wel "beet"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hiphophater
14 jaar geleden
ik heb het hier op de site geprobeerd, maar nog geen reacties gekregen...
Als je in een winkel bent en je hoort een leuk nummer maar je weet niet van wie die is moet je b.v. letten op het woord of zinnetje wat vaak word herhaald. Als je deze vervolgens onthoud kan je die zo bij youtube of google invoeren en dan heb je hem (meestal) zo gevonden!
Succes! ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus dat kan op youtube en google maar natuurlijk ook op deze site, goeievraag! Ik zou zeggen: "Give it a try!" ;D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hiphophater
14 jaar geleden
ik heb het op deze site geprobeerd, nu alleen nog die ene nuttige reactie afwachten...
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing