waar kan ik bedrijven in NL vinden die blanco jeans hebbe en in kleine aantal naar eigen smaak bedrukken en designen voor kleine ondernemers

dus een bedrijf die blanco jeans handelt waarop ik dan me design op kan late zette door het bedrijf en meer mijn jeans kan late make en in kleine aantal zoals 10/20 stuks kan bestellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
me design op late zette en late make.
Dat is een goede slogan voor op jeans.
Amadea
13 jaar geleden
Zou het niet handiger zijn om labeltjes met jouw designnaam te laten maken en die op de achterzak van merkloze jeans te naaien? Die labeltjes kan je bijvoorbeeld hier bestellen: https://www.goedgemerkt.nl/clothinglabels-detail.asp?productid=109
MissBiggie
13 jaar geleden
Ik zou dan toch op je spelling letten, staat zo raar, spelfouten op je kleding ...

Antwoorden (1)

Kijk eens bij Trigro