Hoe kan het dat bekende amerikanen een hyves pagina hebben?

Bijvoorbeeld justin bieber of miley cyrus..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Die worden gewoon gemaakt door iemand anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die worden aangemaakt door iemand die groot fan van de genoemde artiest is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na iedereen uit elk land kan een hyves pagina aanmaken.
ook beroemdheden.
maar dat zijn hoogst waarschijnlijk niet de echte hyves paginas van die personen.
als je een profiel pagina van een celeb wilt vinden maak je meer kans bij sites als twitter, myspace en facebook die veel bekender zijn in amerika
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn gewoon nep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn of 'wannabees' of ingehuurd om voor die personen deze pagina's bij te houden.