moeilijk te zeggen wat de beste is,alles kan overtroffen worden,maar ik raad je aan om www.powernews.nl te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De beste is ongetwijfeld astranews. (onbeperkt in snelheid en verbruik). Ze hebben ongeveer 750 dagen retentie.

Ze zijn relatief ook goedkoop. Maandabonnement rond de $10.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik persoonlijk Eweka, heb al vele servers gehad maar Eweka is goedkoop, snel en onbeperkt en nog eens goede retentie!!! Ik zou zeggen, neem een kijkje op hun website. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk, ik gebruik Xs4all.doet het altijd, nooit problemen en ook omdat je gewoon met Ideal kan betalen en ze diversen mogelijkheden hebben, onbeperkt maar ook met downloadlimiet, je kan effe kijken of je internet provider samenwerkt met een nieuwsgroepserver