Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat deze usb kabel? Zie uitleg.

Ik heb een auto van 2010.
Daar zit een radio in met de mogelijkheid een USB aan te sluiten.
Deze opening is circa 2 à 3 mm groot (rond).
Bestaat er een kabel waarvan de ene kant een klein rond stekkertje is en aan de andere kant een USB en waar kan ik zo`n kabeltje kopen?

bedankt voor het antwoord.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (9)

Van USB naar zo'n koptelefoon stekkertje? Die bestaan want ik heb er 1. Maar ik denk niet dat het heel nuttig zal zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij bestaat het wel wij hebben er thuis ook een maar waar je ze kan kopen weet ik echt niet sorry
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Da werkt niet moet persee op een usbstik staan ik heb er al 2 jaar een en met kabel werkt hij niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag het de verkoper van je auto..?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bestaat ja is het mini Jack(koptelefoon grote)?
Maar het gaat niet werken helaas (99% zeker van)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weet je zeker dat de ronde stekker ook de USB-aansluiting is? Die ronde stekker lijkt eerder op een jack-plug of hoofdtelefoonaansluiting. Soms zit de USB-aansluiting aan de achterkant en kan je een kabel in het interieur leggen om een USB-stick oid aan te sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo'n rond gaatje is geen USB aansluiting.

Een USB aansluiting ziet er uit als een van de contactjes op het onderstaande plaatje, de meest gebruikelijke is de normale type A (usb sticks etc.)

Dat het contact aan de achterkant zou zitten geloof ik niet echt; het gemak is juist dat je je USB-stick met muziek
rechtstreeks in je radio kan pluggen om die muziek af te spelen, en als je dan eerst je radio eruit moet halen is dat niet echt handig.

Waarschijnlijk kun je het beste even teruggaan naar waar je de auto gekocht hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn echt zat radio's met de aansluiting aan de achterkant, juist om je USB-device ergens goed en 'kabelloos' onder te brengen (handschoenenvak, middenconsole, etc). Dan wil je geen kabels door je interieur hebben, maar mooi weggewerkt...
Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan???
Je zult toch wel een handleiding hebben?
Wat voor merk auto heb je? Je zal hem toch bij een dealer gekocht hebben?
Wat voor merk radio?
Ik heb zelf een BMW, bij de dealer kun je de gewenste bedrading kopen!! Het lijkt mij een kwestie van even informeren.
De meeste antwoorden hiervoor zijn allemaal natte vinger ideeën daar kom je niet verder mee. Het rijk der USB kabels is enorm, op het ogenblik is het bijna zo dat elk zich zelf respecterend merk wel een eigen type USB verloopkabeltje heeft. Gewoon even informeren bij je leverancier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing