Hoe werkt dat: Fluiten zonder handen?

Mijn gymleraar kan fluiten zonder handen maar daarme bedoel ik niet dat je een rondje maakt met je lippen maar dat het heel erg hard gaat. Hij vouwd zijn tong voordat hij het doet

Kan iemand uitleggen hoe het moet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

oefenen en uitproberen wat de beste houding / stand van je tong is....Maar het lukt niet iedereen hoor. Misschien ligt het ook wel aan de stand van je tanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze vraag ook al eens gesteld en kreeg vele nuttige antwoorden, heb de bron even voor je toegevoegd.
Succes!