Hoe voorkom ik diefstal van mijn dvd's?

Boekenkast met ong 200 dvd's staat in de hal boven. Nu wou ik een dvd kijken en hij stond er niet tussen. Ik zocht naar andere titel dan maar, bleek er ook niet meer tussen te staan. Ik heb ontdekt dat er een 10tal dvd's verdwenen zijn. De enige personen die hier bij mij zijn geweest zijn 3 poetshulpen die nu niet meer komen door omstandigheden. (zwanger) (ziek)
Begrijpelijk dat ik wantrouwig geworden ben en teleurgesteld ben dat ik bestolen word in mijn eigen huis. Graag goede tips aub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Weet je echt zeker dat ze verdwenen zijn? Of heb je ze misschien aan iemand uitgeleend, maar ben je dat vergeten?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik leen geen films uit hoor. Ja ze zijn verdwenen, Braveheart,Scarface,The Patriot,Apollo 13 ,The game enz... :-( ben er niet goed van

Antwoorden (3)

Doe ze in een glazen kast die op slot kan en bewaar het sleuteltje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een dvd koffer en zet die achter slot en grendel.
Of zelf gaan poetsen of thuis zijn als de hulp komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik poets zelf ook hoor ;) zwaardere werk door poetshulp.Ik ben aanwezig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je dan wel zeker dat ze ze meegenomen hebben? Wat heeft iemand nou aan een paar dvd's.
Als je thuis bent hoe hebben ze dat dan gedaan, onder haar shirt verstopt.......beetje vreemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@nelly3: als je eens op internet zoekt: stelende poetshulp je zal raar kijken wat die allemaal durven jatten!
Het is maar een idee. Kun je de dvd-bestanden niet op je pc zetten? Dan heb je die 200 fysieke dvd's niet nodig. Scheelt ruimte en is niet te stelen sinds iedereen gewoon een kopie kan maken, de noodzaak om te stelen is er dan ook gewoon niet.

Je kunt de dvd bestanden op je pc vervolgens op een usb of externe harddisk plaatsen als back-up. Zo heb je je films altijd in handbereik en zijn ze snel te vinden door de geïntegreerde zoekfunctie in Windows.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie heeft er tegenwoordig nog dvd's?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik. En veel mensen met mij waarschijnlijk.