Vage herinnering aan een film. Wie heeft een idee?

Ik kan me alleen nog herinneren dat mensen in die film een soort computer geanimeerde vormloze blobs werden. Zoals ongeveer in de lawnmower man, of timecop aan 't eind.
Ze hadden verschillende kleuren, en ze konden volgens mij ook inelkaar gaan o.i.d.
Maar ik weet vrij zeker dat het niet de lawnmower man was (waarin die ene erotische scene zit waarbij de lawnmower man en die vrouw samen een libelle worden)

Toegevoegd na 15 uur:
Het kan ook een aflevering uit een serie zijn geweest. Dus die mag je ook in de antwoorden plempen. Doe nou maar gewoon anders moet ik straks die "barbapappa de movie" als beste antwoord kiezen ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

barbapappa the movie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het enige, en dus het beste antwoord. bovendien grappig dus die 10 punten zijn je gegund :D