Weet iemand of de Karwei "geen punt" televisie-commercials uit +/- 2006 ergens op het internet te vinden zijn?

In ongeveer 2007-2008 is de vorm van de Karwei reclames veranderd. In 2005-2006 waren er heel korte reclames (zo'n 15 seconden) met stilstaand beeld en een heel snel pratende man die sprak zonder komma's en punten ("geen punt" dus!)

Het ging ongeveer zo:

"mijn grootmoeder zei altijd Keulen en Aken zijn niet op een dag gebouwd maar het had wel een stuk sneller gekund met die prachtige Black & Decker nu voor 49 Euro bij Karwei je moet wel een gaatje in je hoofd hebben als je die niet snel gaat halen kijk overigens ook in de Karweikrant voor al die andere prachtige aanbiedingen zeg heb jij nog een gaatje ik ben nu toch aan het boren"

Ik heb al veel gezocht, maar ik vind alleen reclames uit 2009 en 2010.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er al wel een aantal uit 2008 enzo gevonden, maar nog niet degene die jij zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk dat je even meezoekt!
Die uit 2008 had ik ook al gevonden. Die zijn allemaal gewoon met bewegend beeld. Nu maar hopen dat er nog ergens een verborgen plekje is op het internet waar die commercials uit 2006 staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga even zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die reclame ken k

Het beste antwoord

ik heb hem ook niet kunnen vinden helaas.
maar ik heb wel wat oudere reclames van karwei gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bel desnoods even met karwei? Ik wed dat hun hem zeker zullen hebben misschien kunnen ze je wel een link geven