Hou kan ik in iTunes mijn films in mappen doen.ik heb een iPad ik wil daar een paar series op zetten maar ik krijg ze niet in 1 map..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien moet je ze eerst converteren naar Apple formaat, daarvoor kan je dvdvideosoft gebruiken geloof ik. Vervolgens moet je ze importeren in de iTunes bibliotheek, via bestand toevoegen. Als het goed is komen ze daarna automatisch bij films te staan, zoniet dat is het formaat verkeerd. Succes!