Als je in Londen naar een musical wilt, hoe kun je dat dan het best regelen?

Kan je bijvoorbeeld thuis al kaartjes bestellen. Of moet je gewoon naar de kassa gaan, en daar kaartjes kopen.... Hoe werkt het precies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op Leicester Square is een ticketoffice. Buiten hangen bordjes met daarop de namen van de musicals waarvoor ze nog kaarten hebben. Is het bord weg, zijn de kaartjes voor die dag uitverkocht. Er staat vaak een hele lange rij wachtenden voor de deur. Soms staan mensen 2 uur te wachten.
Wij hebben al verschillende keren kaartjes gekocht bij de kassa van het theater zelf. De meeste theaters zijn 9.30 uur al open. Meestal hebben we ook nog best goede plaatsen.
Eén keer heeft de reisorganisatie kaartjes geregeld, toen we de reis boekten, en toen zaten we op het uiterste rechtse puntje van rij 2. Dan heb je het een half jaar van tevoren geregeld en dan heb je ook geen goede plaats.
Wij regelen het ter plaatse, in juni gaan we weer. Ik heb er zin in. Wens je veel succes en plezier in Londen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je al weet naar welke musical je wilt kun je het beste vantevoren kaartjes bestellen. Dan weet je dat het niet uitverkocht is.
Hier is een groot aanbod:
http://www.londenmusicals.nl/?gclid=CNisuZmV96YCFQGDDgodTDXI_w

Er zijn ook organisaties die een reis aanbieden, inclusief kaartjes voor een musical.
http://www.musicaltravel.nl/?gclid=CMSuocWV96YCFVY33godemmmAg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon naar het theater gaan van de musical waar je heen wilt. Op de dag zelf ook stukken goedkoper, maar wel met het risico dat het uitverkocht is of op minder goede plaatsen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een trip naar Londen boekt bij een reisbureau, kunnen zij ook meteen kaartjes voor je reserveren voor een musical. Je kunt ook het stedentripboekje van VrijUit halen, en dan bijvoorbeeld telefonisch reserveren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het allebei wel kan, alleen lijkt het me handiger om ze van tevoren wel te reserveren en dat je ze dan ophaalt bij de kassa. Dalijk sta je daar en is het uitverkocht.
Daarna kan je op de goedkoopste site een overtocht met eventueel een overnachting boeken.