Hoe imiteer je iemand?

Ik kijk veel naar de TV kantine. Maar soms denk ik wel eens hoe doen die mensen dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is een gave. Een talent die je kunt ontwikkelen door mensen goed te observeren en naar hele kleine details te kijken. Verder is het een kwestie van oefenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben het met Loenie eens: observeren, oefenen. Maar daarbij komt nog een belangrijk iets: de verkleedpartij. Een pruik, bepaalde sieraden, gebit, of kleding maken een persoon herkenbaar. Aan de kleding of aan het haar zie je al wie er nagedaan wordt. De stem moeten ze zelf zo zien te krijgen, maar maniertjes nadoen en kleding maken het geheel àf.