Waar vind ik het filmpje van guido weijers waarin hij het heeft over gaatjes maken met je vulpen in je multomap op school?

Ik ben al heel lang op zoek naar het filmpje van guido weijers waarin hij uitgebreid vertelt over dat ie op school zat en met zijn vulpen gaatjes maakte in zijn schrift en multomap. Dat kan omdat de inkt het papier zacht maakt en dan kon je zo heel makkelijk gaatjes maken. Volgens mij was het uit xipnao maar dat weet ik niet zeker. Ik kan het op youtube niet vinden (of ik zoek niet goed?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

jammergenoeg zijn al deze filmpjes geblokkeerd door nbc
wegens auteursrechten.

Toegevoegd na 25 minuten:
voor 4,99 kun je het filmpje zien op deze dvd
http://www.huisvolmuziek.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=182921

Toegevoegd na 33 minuten:
en voor die prijs kun je ook nog van vele andere caberetiers genieten:
01 | Anuar - Hobby
02 | Bert Visscher - De Klushoek
03 | Claudia de Breij - Verkeer en Waterstaat
04 | Eric van Sauers - Het Complot
05 | Guido Weijers - Walkman en Balletjes In Je Vulpen
06 | Herman Finkers - Ik Ben Mij Er Eentje
07 | Javier Guzman - Gehandicapten
08 | Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist
09 | Jochem Myjer - Schoolreisje
10 | Klaas van der Eerden - Impro, De Ideale Vrouw
11 | Koefnoen - Clip: Monique Smit / Sinterklaas
12 | Marc-Marie Huijbregts - Ontmoeting Op Paleis Noordeinde
13 | Najib Amhali - Taxi
14 | NUHR - Verboden Woorden
15 | Plien en Bianca - Acht
16 | Ronald Goedemondt - Motorrijbewijs
17 | De Vliegende Panters - Zonder Titel

05 | Guido Weijers - Walkman en Balletjes In Je Vulpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij was dat ''Balletjes in de vulpen''.
Ik kon hem niet op youtube vinden maar wellicht kan je hem vinden bij google.