Weet iemand een programma, waar je snel, gratis en veilig muziek mee kan downloaden?

Toegevoegd na 21 minuten:
en ook beetje makkelijk als dat kan :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

ik heb nu youtube to mp3 downloader, maar ik heb de site niet meer. Hiermee download je liedjes van youtube (zonder filmpje)

Toegevoegd na 50 seconden:
SITE: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm

Toegevoegd na 9 minuten:
net zoals bij www.listentoyoutube.nl kun je bij dit programma (programma! geen site) de link invoeren, ook meerdere, en dan kan je al die liedjes in 1 keer downloaden.

Toegevoegd na 1 uur:
je gaat naar youtube, kopieert de link, en plakt die in 1 groot vak. Dan zoekt hij het liedje op, en dan klik je op download (maar je kunt ook 1 voor 1 alle links kopieren, erin zetten, en dan allemaal tegelijk downloaden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je kunt gratis Limewire downloaden (te vinden via Google), daar kun je gratis muziek etc. mee downloaden. Gebruik is veilig.
Wat ik ook wel eens doe is via listentoyoutube.com.
Je kunt hier de link van het nummer invoeren dat je op youtube luistert en dan downloaden als MP3. Dat werkt bij mij ook erg goed.

Veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.thepiratebay.org

Toegevoegd na 48 seconden:
daar kan je ook
films muziek games en nog veel meer downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
daar kan je ook
films muziek games en nog veel meer downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook spotify proberen. Je kan daar alle muziek die je maar kan bedenken gratis streamen, maar helaas niet downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ares downloaden (: werkt erg goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel simpel! Download GemistDownloader, daar kun je behalve SBS Gemist en TMF Gemist downloaden, maar ook YouTube filmpje kun je downloaden . Weinig moeiten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik op mn blackberry www.dilandau.com , succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Limewire is luckywire geworden;), Precies zelfde en niet zo lelijk als frostwire als je in de bestanden van luckywire kijkt zul je zelfs nog dingen vinden die onder de naam van limewire staan :P.