Hoe heet dit lied?

Hoe heet het liedje in de Heineken reclame, dat je aan het eind hoort, met t groene Heineken teken in beeld? ( sorry beetje moeilijk uitteleggn, je hoort het liedje maar heel even)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Gheorghe Zamfir - The Lonely Shepard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de commercial met de titel The Tube wordt muziek gebruikt van Massive Muziek. Dat is geen bestaand liedje.
Amadea
13 jaar geleden
Gheorghe Zamfir - Einsamer Hirte

http://www.youtube.com/watch?V=0Wv3Ya9nskA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het panfluitstuik is inderdaad Einsamer Hirte van Gheorghe Zamfir.

Maar de het begin en het einde (bij het logo) is uit "Conquest of paradise" van Vangelis, de titelsong van de film 1492. (luister maar eens bij +/- 1 minuut)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja,verrek!Een plusje dan maar hè!
haha leuk dit nummer!
ik weet dat je het al heb gevonden maar ik geef je gelijk een download linkje!