Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil later naar een dansacademie heeft iemand hier ervaring mee en is dit zwaar??

ik ben pas 13 dus het duurt nog wel even maar ik hoor van mensen om me heen dat het best pittig is . is dat ook echt zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
427

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat dat met elke studie/vervolgopleiding wel zo is. Je moet het in ieder geval niet onderschatten en binnenkomen van: ‘‘Dit gaat mij makkelijk lukken zonder er iets voor te doen.’’
Je moet een goede motivatie hebben, en met een goede motivatie kom je al een heel stuk verder. Als dit echt iets is wat je wilt doen, dan zou dit in principe al voldoende moeten zijn om te lukken. Of je dan eens ‘bijles’ krijgt of niet, een jaartje eens moet blijven zitten, dat maakt niet uit; je bent dan toch bezig om je droom te vervolledigen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op de site van scheldemondcollege in Vlissingen. Vast te ver weg voor jou, maar de moeite om naar te kijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding