De nPad wordt gemaakt in China en is daar ook te koop. Voor de verkoop in Nederland wordt een importeur gezocht.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het laatste nieuws is dat Apple een rechtzaak begonnen is. De website van het bedrijf is nu uit de lucht en de Npad mag niet onder deze naam verkocht worden en is dus nu in Nederland niet leverbaar (meer).

Toegevoegd na 9 minuten:
De maker van de NPad is dus Nexocial van Hugo Leijtens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is momenteel uit de handel genomen wegens een ruzie met Apple. Wanneer het weer terug komt en onder welke naam is onbekend.