In de betere boekhandel zijn de prachtigste bladwijzers te koop.
Verder hebben souveniershops in binnen-en buitenland erg leuke of grappige bladwijzers in het assortiment.
Je kunt ook eens bladwijzer googelen. Je krijgt er dan heel wat te zien, vaak online te bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net gegoogled maar dan moet je per 1000 bestellen en ik heb er maar 3 tot 10 nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok, ja dan is 1000 wat veel.
Ga eens naar een goede boekhandel!
Bij mij in de stad zijn diverse boekhandels die echt bijzonder mooie bladwijzers verkopen.

Andere antwoorden (2)

kijk eens bij www.dewinkelvanjeanne.nl zij heeft veel bladwijzers en meer leuke dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een beetje creatief bent dan maak je er zelf 1...
maar bij de beter boekwinkels zullen ze ook wel wat leuks voor je hebben.