Leukste fotobewerkingsprogramma?

Ik zoek een leuk fotobewerkingsprogramma. Picasa en picnik ken ik al.
Ik bedoel dan dat je foto's kunt bewerken met teksten, randen/frames etc...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

photoshop..
coreldraw..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Photoshop, Paint Shop Pro, Corel Paint.
Alle drie perfecte fotobewerkingsprogramma's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Photoshop en Paint shop pro zijn goed, maar niet goedkoop.
Als je een leuk, makkelijk en niet duur (want gratis) programma zoek, dan zou je eens moeten zoeken op Gimp. Gratis te downloaden op internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Photoscape kun je heel leuk randen toevoegen en teksten en het is gratis! Ik gebruik hem altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Photosuite werken wij altijd mee, kregen we ooit bijgeleverd bij een scanner, geen idee waar je het kunt kopen, maar (be)werkt erg makkelijk, je kunt foto's enorm vergroten en zo in detail bewerken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paint.net is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Bovendien gratis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.drpic.com is gratis en je kan er veel mee; sharpen . blur, blush, rotate, Text, brighten, resize, crop, oil pain
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.pizap.com/application.php