hoe geraak je aan gsm-nummers van bekendheden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan het proberen via het register voor internet domeinen. Sommige bekendheden hebben de domeinnaam op hun eigen naam geregistreerd, dan kan je zo aan hun adres en wellicht hun gsm nummer komen. Het makkelijkste is het om gewoon te vragen of je het nummer mag hebben. Als die persoon het nodig vindt dat jij contact met hem/haar opneemt, dan zal 'ie dat gewoon geven. Anders ga je je wellicht op stalkerspad begeven... Toegevoegd na 6 minuten: Met een linkje: https://www.sidn.nl/over-nl/whois/

Waarschijnlijk alleen maar per ongeluk, ik neem aan dat bekendheden niet graag hebben dat hun gsm-nummers zomaar bij iedereen in de handen kunnen vallen.

probeer eens gewoon het telefoonboek en dan een editie van voor ze bekend werden. met een beetje mazzel hebben ze hetzelfde nummer nog.

Misschien dat sommige mensen wel vermeld staan in databases, maar het telefoonnummer erbij zal dan waarschijnlijk van een management zijn.

Ik houd mijn GSM nummer strikt geheim,ik wil niet door iedereen lastig gevallen worden! Als je wat van me wilt weten,kun je me benaderen via GV. Daar ben ik ook wereldberoemd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100