Hoe komt bijvoorbeeld 3fm aan de nummers van artiesten en dergelijke?

Op 3fm gingen ze net bellen met Patty Brard. En vanmorgen met Jan-Peter Balkende. Hoe komen ze toch aan die nummers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een mailtje sturen naar een collega ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)

Het beste antwoord

Een radio station belt de persvoorlichter van de persoon die ze willen bellen (Danwel de agent). Die maakt een afspraak, en laat ofwel terug bellen, of, bij een respectabel station, geven het nummer dat het station kan bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat gaat vaak via via. Zeker bij de artiesten zie je dat ze toch veel in dezelfde kringen bivakkeren. Het is dan ook niet verwonderlijk dat veel van deze bekende Nederlanders een hele waslijst aan telefoonnummers hebben. Radiostations krijgen dit dan weer toegespeeld, onder het mom van "voor wat hoort wat". De nieuwe plaat wordt bijv wat vaker gedraaid.
AlphaLimaSierra