Hoe word je een bekende choreograaf.

Ik ben choreograaf. Wat zijn de stappen die je moet ondernemen om bekent te worden.

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb 5 klassen en word al ingehuurd op hogere scholen voor workshops.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat gaat op dezelfde manier als een bekende kunstschilder worden, of bekende voetballer, of bekende advocaat, of bekende autocoureur.

Je moet gewoon heel goed zijn, dan volgen de successen elkaar op.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Sowieso moet je niet meteen heel groot beginnen.. Of je zou mee moeten doen aan een talentenjacht, maar ik geloof niet dat er op dit moment zoiets is.

Dus daarom kun je misschien lokaal beginnen. Hang affiches op, zodat je een dansgroepje kan beginnen.

Toegevoegd na 30 seconden:
Met dansgroepje bedoel ik natuurlijk jongeren.. En dat jij dan hun choreografe bent ;)

Toegevoegd na 14 uur:
In dat geval....

Doe een gekke stunt. Zorg dat je op televisie komt. Doe iets met het glazen huis dat nu in Eindhoven staat.. Zet jezelf op youtube.. Doe iets waarmee je veel aandacht krijgt, wat weer zorgt voor publicitieit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorgen dat je beter bent als andere ,en daarbij iets bieden wat gevraagd word ,originaliteit inzet en doorzettingsvermogen ,dus als je deze vraag moet stellen ,helaas dan word je niet zo bekend als je graag wil zijn .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door erkenning! Dan ben je al aardig op weg....