ik heb gehoord dat toen het laatste seizoen was afgelopen op tv (alweer een tijdje geleden) Tros een nieuw seizoen had gekocht, ik zoek nog effe de link op.
t zou wel jammer zijn als t niet doorgaat, een vet leuke serie!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
ja t klopt, maar er staat bij dat het afhangt van de bezuinigingsplannen van het kabinet en misschien komt er zelfs een film!!! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serie 5 wordt vanaf 07 jan. 2011 uitgezonden. En onlangs is definitief besloten om komend voorjaar serie 6 op te nemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
dat laatste weet ik van bronnen binnen de gemeente Maastricht