Hoe heet die ene film ook alweer waarbij een man magische krachten bezit en de borsten van zijn vriendin groter maakt?

Zij speelt volgens mij in friends, euhm raggel ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Haha :p
Amadea
12 jaar geleden
Typisch dat je daar niet op kan komen terwijl gisteren ook al naar die film gevraagd is..... Rachel werd in Friends overigens gespeeld door Jennifer Aniston.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea ik heb gisteren niet naar een film gevraagd hoor :|
Amadea
12 jaar geleden
Nee, jíj niet. Maar het had gekund dat je die vraag wel gezien had. Is er dus geen lampje gaan branden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea nee er is geen lampje gaan branden. Ik had nog gezocht op borsten en magische krachten maar toen kwam er ook niks naar voren.
ronron1212
12 jaar geleden
Knap hoor weer de zelfde vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo ronron? Ik heb deze vraag nog nooit gesteld :(
ronron1212
12 jaar geleden
Kijk even een paar vragen later god overwater lopen man wie was dat ook wer de vraag staat er dus al twee keer alleen jij maakt er nu borsten van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke
Jij bent nu nu de 4e vandaag die naar deze film vraagt binnen een uur.(En je hebt toch zelf net ook zo'n vraag beantwoord???)
Begrijp ik iets niet?

Het beste antwoord

Bruce Almighty. Leuke film trouwens. Ook het vervolg blijft toch leuk (Evan Almighty).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bruce almighty
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bruce almighty met jim carry an jeniffer anniston