Weet iemand een origineel idee voor het thema feest 'bekende duo's'. Ik ga samen met mijn vriend.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga als blik en veger!

bonny en clyde!!

mickey en minnie mouse, badman en robin,

Bill en Hillary Clinton,

Romeo en Julia

Johnny en Anita!

Ik vind Theo en Thea wel een leuk idee. De aankleding kan naast je gewone kleding volstaan met twee gebitjes. Dat is nog voordelig ook!! En dan neem je wat kurken mee.

Passend bij deze tijd van het jaar: kerstman en Rudolf. Of Jozef en Maria, os en ezel....

deze zijn ook leuk...even naar de kringloop en je vind vast ook de kleding ...

Bassie & Adriaan.

De tokkies!

Billy en Bessie Turf misschien....

Suske en Wiske?

Nicole & Hugo Hepie & Hepie Gebroeders Ko Nick en Simon Ernst en Bobbie Lange Frans en Baas B Samson & Gert :) Toegevoegd na 32 seconden: De meeste zijn wel man & man, sorry.

Als Jip en Janneke.

Heer Bommel en Tom Poes. Hans (korte lederhosen) en Grietje (dirndl jurk). Jan Klaassen en Katrijn.

Sonny en Cher

ernst en bobbie geer & goor (gerard joling en gordon) peppy en kokkie (of hoe je dat schrijft ;) ) spongebob & patrick ster donald duck & katrien veel plezier!

Bert & ernieee

Roodkapje en de boze wolf. Cleopatra en Julius Ceasar Wilma en Fred Flintstone Asterix en Obelix. Toegevoegd na 26 minuten: ok nog één dan, Olijfje en popeye

Frans en Bob (de) Bauer / Bouwer Toegevoegd na 36 seconden: Al Bundy & Peggy Bundy

Pipo de Clown en Mamaloe Dracula en zijn bruid ( dit zal wel iets meer zijn voor een halloweenparty )

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100