radiozender 3fm (beschrijving)

ik heb op mijn mobiel (samsung star qwerty) een radio en ik wil weten welke zender 3fm is.
ik heb qmusic (100.7) en 538 (102.1) al gevonden.
alvast bedankt!
xxx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

96.2 is bij mij 3fm, ligt er denk ik wel aan waar je woont
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zonder te kutten maar is het antwoord van kwakzalvertje met link waar het lekker overzichtelijk staat niet beter?
nja
just saying
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker taalgebruik hoor, zeker uit het westen?

Andere antwoorden (5)

zie link, hoop dat het lukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer 37.2 eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fm gaat van 89-108 misschien 97.2?
Geen idee of het O.s. van Uw smartphone de volgende super app ondersteunt,maar Tune-in Radio zou Uw probleem doen,vergeten. Ik heb deze app op mijn Android toestel en kan vrijwel elke Nl-talige zender zonder probleem vinden + vastleggen door op het hartje te drukken. ( Soort favorieten dus)

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
96.8 is 3FM.
12 jaar geleden
103.8 toch ?