Hoe is deze video gemaakt?

Als ze het echt zo doen als je in het filmpje ziet, denk ik dat dat kind een trauma voor de rest van zijn leven heeft of zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk naar het onderstaande 'the making of...' clipje en je weet 't!

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik heb trouwens niet eens in de gaten gehad dat die gasten mijn pakje gepikt hadden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is toch hartstikke gemanipuleerd.

Neem een huilend kind en monteer daar wat monsters omheen en klaar is kees. Dat zou iedere amateur zelfs kunnen.