wie weet van wie het luistersprookje van blauwbaard is?

had vroeger een bandje met luistersprookjes. oa blauwbaard. ben het bandje kwijt geraakt en zou het graag nog eens willen horen. kan het nergens vinden op internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat is vrijwel zeker 'e'en van de delen geweest van de serie ' Luistersprookjes' van Lecturama, uit de jaren 80.
Zowel de losse delen als complete series worden van tijd tot tijd nog wel eens te koop aangeboden. Ook op rommelmarkten zie je ze nog veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier staat een versie online van Blauwebaard:

http://denjobi.com/voorlezen/baardflash.html

Toegevoegd na 21 seconden:
Blauwbaard bedoel ik :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans is inderdaad groot dat deze van de Lekturama reeks zijn. Ik bezit zelf ongeveer 95% van de verzameling, maar kon hem zo snel niet terugvinden.

Wat ook kan is dat hij niet van Lekturama maar van Sprookjes van Moeder de Gans kwam.

Ik heb foto's van de bandjes toegevoegd, misschien komt 1 daarvan bekend voor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze pagina staan alle Lekturama sprookjes opnames.
Misschien dat jij hem wel kan vinden