Weet iemand een goede deal?

Ik heb met mijn broertje gewed dat hij geen week zonder DSI en de verliezer moet iets doen maar ik weet niks leuk iemand wel??

Toegevoegd na 6 minuten:
En we hebben een afwasmachine en pap of mam doen die altijd inruimen, we hebben eigenlijk geen taken behalve bed opmaken ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

laat hem de hele week je ontbijt op bed brengen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat je broertje elke dag jou taken doen die je thuis moet doen
bijvoorbeeld afwassen, opruimen enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedenk iets wat hij niet graag doet
bijvoorbeeld de afwas doen of vaatwasser leeg ruimen
tafel dekken

Toegevoegd na 1 minuut:
huisdier verzorgen, hond uitlaten

Toegevoegd na 25 minuten:
dan laat je hem je kamer opruimen

Toegevoegd na 25 minuten:
je bed oplaten dekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe heel de week de afwas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar krijg je een min voor platje want dat heb ik ook gekregen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik kan geen min of plus geven ik ben geblokkeerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik weer geluk! Maar je hebt inmiddels 3 plussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou je ook niet gemind hebben hoor maar geplust
ik vind je antwoord namelijk goed anders zou ik het zelf niet geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dacht ook al aan de afwas maar ja tegenwoordig heeft bijna iedereen een elektrische truus
Laat hem een week lang iedere dag een brief(je) aan jou schrijven. Daarin moet ie vertellen waarom het zo leuk is om jouw broertje te zijn of/en waarom hij blij is dat jij zijn zusje bent. Met de hand geschreven en iedere dag iets anders. Niet te lang. Eén A4-tje per brief is voldoende.