Wat kost een kerkoorgel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kerk oor gel? Is dit dan een soort gewijde gel voor in de oren? (grapje!) Je bedoeld wellicht een kerkorgel!

Het beste antwoord

Dat is afhankelijk van het merk en het type, bij de goedkopere betaal je ongeveer 70.000 Euro tweedehands en bij de duurdere is het zeer wisselend van 1 tot vele miljoenen. Voor 1000 Euro koop je echt geen kerkorgel!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goed harmonium misschien.

Andere antwoorden (2)

Afhankelijk van de grootte, leeftijd, gebruik van mateiralen enz. zal de prijs variëren tussen de € 1000,- tot wel een paar miljoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nu al die kerken leeglopen en de Kerk veel onroerend goed moet verkopen kan het best voorkomen dat je een kerkorgel WEL goedkoop kan krijgen omdat de markt zo klein is .
Als je er een hebt vind je niet 1-2-3- een koper ervoor dus ik zou gewoon heel veel zoeken op het net en anders contact zoeken met bisdommen in NL en BE en vragen of hun er niks over weten