Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

12 JAAR halo ik heb een goeie stem en het ritme maar ik durf niet te (zingen) help !

help heeft iemand een idee hoe ik eraf kan komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
473

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

oefen eerst lekker voor je zelf, op je kamer of met een fles shampo in bad ofzo :)

en ja vedder is het niet echt een kweste van er afkomen het is een kwestie van doen.

Doe het eens voor wat vrienden of familie :)
leer er een beetje gitaar of piano ofzo bij speelen en je hebt niks om je voor te schaamen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van die goeie stem?? Niet zo moeilijk, gewoon keihard blijven schreeuwen in rokerige ruimtes, geheid dat je stem dat niet leuk gaat vinden.

Die angst wordt wat lastiger. Je moet je er gewoon een keer over heen zetten, niet durven, maar toch doen, des te groter is de voldoening als ze je allemaal goed vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga op zangles. Ook kan je zoeken naar vrienden die van zingen houden? Ik ben 12 en ik ken genoeg mensen op zangles!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
opnemen zonder beeld en op Youtube zetten.
Wellicht dat je veel positieve reacties krijgt wat je kan helpen om je "angst" te overwinnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens contact opnemen met een zangkoortje of (indien praktizerend gelovig ) een kerkkoortje.
Dat is een hele goeie leerschool om Uw stem te leren gebruiken en om van Uw schroom vanaf te komen.
Eens zover ....kan je aan een solo carrière beginnen denken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem wat zanglessen op de muziekschool. Goed zingen vereist ook techniek, en je moet ontdekken waar je stem zit en welk soort muziek je het beste kan zingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding