Is het mogelijk, dat een zanger mét carrière geen discografie heeft?

Als een (lokaal bekende) zanger(es) optreedt en zelf liedjes schrijft en componeert en dat ten gehore brengt op publieke plaatsen, zoals marktjes (fairs) en andere mogelijkheden, bestaat het dan dat het niet officieel dan wel on-officieel wordt bijgehouden welke nummers deze heer of dame heeft gemaakt, terwijl er wel aangegeven wordt (op diens persoonlijke site), naarmate er meer succes is, landelijk op te treden? Met in het achterhoofd houdend zijn of haar succes en dat er landelijke bekendheid is, en dus meer mensen van de zanger(es) diens muziek kennen? Is dat mogelijk? En vooral tussen 1950 en 1970?

Ik denk zelf van niet, maar bestáát het ook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een discografie is niets meer dan een opsomming van de opgenomen nummers.

Iedereen kan die discografie maken, ook achteraf.

Dus of die er wel of niet is, heeft alleen te maken met het feit of het ooit opgeschreven is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is heel goed mogelijk als de desbetreffende artiest nog geen single's of cd's heeft uitgebracht.