reclamevraag

Hoe heet dat nummer die de jongens fluiten op hun bierflesjes.Het reclame van Heineken.Je ziet dan allerlei 'stunts'met bierflesjes.Ook een stukje met een heleboel mannen die op hun bierflesje fluiten.Hoe heet dat nummer wat ze fluiten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Einsamer Hirte van Gheorghe Zamfir.
De vraag is pas nog gesteld, zie bron voor het filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik verwarde het even met 'el condor pasa' en dan van zo'n Inca-orkestje. Maar als jij zegt Gheorghe Zamfir, dan geef ik me gelijk gewonnen! +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook maar van horen zeggen. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is em, hoor. El Condor Pasa is wel het zelfde type muziek (zeker als je het ook op panfluit speelt) maar net effe anders. http://www.youtube.com/watch?v=-C9n_3diBeA
Einsamer Hirte indeed. Ook gebruikt voor Kill Bill!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en ook als tune van de tv-serie De Verlaten Mijn. Een mooie Australische serie die eind jaren 70 in Nederland is uitgezonden.