Waar kan ik oude tijdschriften kopen?

Ik lees op vakantie graag tijdschriften.Op marktplaats staat niets.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zou je kunnen abonneren op de 'houdmap' van de leesportefeuille. Zo krijg je elke week een stuk of wat bladen die je mag houden. Het duurt misschien een tijdje voor je een behoorlijke stapel hebt, maar ja, aan de andere kant; hoeveel wou je er meenemen op vakantie? ;)

Op de gewone markt staat meestal wel een kraampje met oude tijdschriften.

als je zelf een advertentie op marktplaats zet met wat je zoekt dan denk ik dat er genoeg mensen zijn die er wel op reageren, heel veel mensen hebben stapels tijdschrijften en die doen er niks meer mee.

bibliotheek geeft ze ook vaak gratis weg en boekwinkels zoals de bruna hebben vaak vakantiepakket wat ook niet zo duur is

Tweedehands boekenwinkels en stripboekwinkels verkopen vaak wel oude tijdschriften. Kringloopwinkels eveneens.

Kringloopwinkels hebben op de boekenafdeling ook bijna altijd stapels tijdschriften te koop voor een habbekrats

Bij grote Bruna's kun je soms pakketten kopen met tijdschriften van voorgaande maanden. Ik lees ze ook graag op vakantie en kocht een pakket met voor 45 euro aan bladen, voor 7 euro. Niks mis mee, maar ze zitten geseald dus je kunt niet vooraf even bladeren.

Op rommelmarkten verkopen ze ook vaak pakketten tijdschriften voor weinig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100