Waar kan ik oude tijdschriften kopen?

Ik lees op vakantie graag tijdschriften.Op marktplaats staat niets.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag +!
Ik wissel mijn tijdschriften vaak uit in mijn omgeving, altijd leuk. Misschien een idee om een tijdschriften-uitwissel-site op te starten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wel, regelmatig zelfs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wel, regelmatig zelfs.
Sorry, ik reageer op de markten.

Het beste antwoord

Je zou je kunnen abonneren op de 'houdmap' van de leesportefeuille. Zo krijg je elke week een stuk of wat bladen die je mag houden. Het duurt misschien een tijdje voor je een behoorlijke stapel hebt, maar ja, aan de andere kant; hoeveel wou je er meenemen op vakantie? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Op de gewone markt staat meestal wel een kraampje met oude tijdschriften.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je zelf een advertentie op marktplaats zet met wat je zoekt dan denk ik dat er genoeg mensen zijn die er wel op reageren,
heel veel mensen hebben stapels tijdschrijften en die doen er niks meer mee.
13 jaar geleden
bibliotheek geeft ze ook vaak gratis weg
en boekwinkels zoals de bruna hebben vaak vakantiepakket wat ook niet zo duur is
13 jaar geleden
Tweedehands boekenwinkels en stripboekwinkels verkopen vaak wel oude tijdschriften.
Kringloopwinkels eveneens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kringloopwinkels hebben op de boekenafdeling ook bijna altijd stapels tijdschriften te koop voor een habbekrats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij grote Bruna's kun je soms pakketten kopen met tijdschriften van voorgaande maanden. Ik lees ze ook graag op vakantie en kocht een pakket met voor 45 euro aan bladen, voor 7 euro. Niks mis mee, maar ze zitten geseald dus je kunt niet vooraf even bladeren.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar vind ik grote Bruna's?Ik woon in een dorp.
paulus811
13 jaar geleden
www.bruna.nl, maar wellicht hebben ze de pakketten ook bij andere tijdschriftenwinkels.
Op rommelmarkten verkopen ze ook vaak pakketten tijdschriften voor weinig.