Wat te doen met oude tijdschriften?

Ik ga verhuizen en heb veel glossy's, hobbytijdschriften en andere magazines die ik niet meer gebruik. De meeste zijn uit de periode 2005-2009 en dus gedateerd. Ik weet dat kringloopwinkels 2ehands tijdschriften verkopen, maar hebben die wel interesse in oudere tijdschriften? Of heeft iemand nog tips? Ik wil er graag van af ivm ruimtegebrek...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.1K

Antwoorden (8)

Zet ze op marktplaats. En als je er ècht van af wilt kun je ze verbranden of bii t oud-papier gooien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor bij de kringloop willen ze het vast wel hebben, en anders als collage of knutsel materiaal voor bejaardentehuizen of scholen misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet ze op buurtlink er zullen genoeg mensen in de buurt bij u wonen die ze graag komen afhalen of hang een briefje op in een buurtwinkel. gr. Bianca2311
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kun je heel makkelijk aan rommelmarken geven. Die kijken niet naar de datum van tijdschriften.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er geen geld voor hoeft te hebben, kun je ze op www.gratisoptehalen.nl zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of www.gratisaftehalen.nl
Breng ze naar het ziekenhuis!

Ik kom tegenwoordig heel vaak in het ziekenhuis.
Het valt mij op dat de aanvoer van tijdschriften
minimaal is.
Je hoeft meestal niet zo lang te wachten, dus kijk je
graag even in een tijdschrift.
En het maakt niet uit of het dan wat ouder is.

Er zijn in een ziekenhuis zo ontzettend veel
dagverblijven
wachtruimtes
patientenkamers
etc. etc.

Ik denk dat men er heel blij mee is.
Bel even een ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef ze aan buurthuizen kinderen/volwassen maken graag collages
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je kinderen/neefjes/nichtjes ermee knutselen